خدمات سابسکرایب، واچ تایم و لایک یوتیوب

ارائه دهنده خدمات تخصصی یوتیوب در ایران و شبکه های اجتماعی دیگر

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

کپی رایت موسیقی در یوتیوب

قوانین کپی رایت موزیک در یوتیوب یکی از سخت ترین و پرمجازات ترین قوانین در سطح شبکه های اجتماعی مختلف است. یوتیوب به دلیل حساسیتی که روی مالکیت ویدیو ها و یا آثار دیگر مانند موزیک ها دارد، برخورد شدید با متخلفین انجام می دهد. 

بسیاری از افراد هستند که دنبال موزیک  های بدون کپی رایت در یوتیوب می گردند و یا اینکه دنبال سایت هایی هستند که بتوانند کپی رایت بودن یا نبودن یک اثر یا موزیک را بررسی کنند. 

من در یک مطلبی که در ویرگول نوشته ام بحث کپی رایت موزیک در یوتیوب را به خوبی باز کرده ام. لینک آن را در پایین قرار می دهم. امیدوارم به آن را بخوانید و از من حمایت کنید:

۱۹ تیر ۰۱ ، ۰۶:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
follow ro

چطوری یک لینک از چنل مان را در اینستاگرام و پیج مان قرار دهیم؟

یکی از پلتفرم های درجه یک برای کسب درآمد دلاری همین یوتیوب فیلتر شده است. از این طریق شما می توانید بالای هزار دلار هم درآمد داشته باشید، به شرطی که تحمل داشته باشید و برناهم ریزی کنید. 

چون کمی زمان می برد تا به دراآمد برسید. 

باید این حال اگر می خواید که سریع تر به نتیجه برسید، بهترین کار این است که کاربرانی که به عنوان فالوور داخل پیج اینستاگرام تان دارید را به سمت جنل یوتیوب تان بکشانید. 

یعنی از طریق لینکی که در پیج تان می گذارید از کاربران بخواهید که وارد اکانت یوتیوب شما شوند و چنل تان را سابسکرایب کنند. 

من در مطلبی که لینک آن را در پایین قرار می دهم به صورت کامل گفته ام که چطور لینک چنل تان را در پیج تان بگذارید. به سه صورت کامل آن را توضیح داده ام .

امیدوارم که حسابی به کار تان بیاید. 

 

لینک مطلب : گذاشتن لینک یوتیوب در اینستاگرام

گذاشتن لینک یوتیوب در اینستاگرام - فالورو (followro.com)

۰۵ تیر ۰۱ ، ۰۱:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
follow ro